Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Konkurs ofert na realizację obsługi gastronomicznej

Utworzono dnia 11.06.2017

KONKURS OFERT na wyłączną realizację kompleksowej obsługi gastronomicznej (w tym sprzedaż napojów alkoholowych) podczas imprezy: Dni Tarczyna 2017

 

Targowisko Miejskie, ul. Grójecka – sobota, 01 lipca 2017 r.

 

Gminny Ośrodek Kultury w Tarczynie, ul. Juliana Stępkowskiego 17 ogłasza konkurs ofert na wyłączną realizację kompleksowej obsługi gastronomicznej (w tym sprzedaż napojów alkoholowych (piwa)) w strefie wyłączności podczas imprezy „Dni Tarczyna” 2017 w dniu 01 lipca 2017 r.

 

Strefę wyłączności stanowić będzie wyznaczony teren przez Organizatora imprezy.

 

Oczekiwania wobec Oferenta / Wykonawcy:

Wykonawca  na czas imprezy „Dni Tarczyna” – 2017 ma obowiązek zabezpieczyć:

 

– min. 4 punkty  sprzedaży piwa,
– min. 4 stoiska gastronomiczne oferujące  min: szaszłyk, kiełbasę, frytki, hamburgery, pizzę i inne,
– namioty, stoliki parasole i miejsca siedzące dla ok. 300 osób w tym część pod zadaszeniem, zapewnieniu ochrony na terenie prowadzenia gastronomii.
– Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiednich pozwoleń na prowadzenie tego typu działalności oraz pozwolenia na sprzedaż piwa w trakcie trwania imprez.
– Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do montażu i demontażu na własny koszt stoisk gastronomicznych, zadbanie o estetykę stanowisk sprzedaży, utrzymania na wyznaczonym terenie porządku i czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
– Oferent/Wykonawca zapewni sobie dostęp do prądu (agregat).
– Oferent/Wykonawca zobowiązuje się do  podpisania oświadczenia  stwierdzającego, że posiada wszystkie prawnie wymagane zezwolenia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem oferty oraz posiada wiedzę, doświadczenie, niezbędne atesty, ubezpieczenie OC umożliwiające realizację przedmiotu umowy.
– Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczania swojego sprzętu podczas trwania imprezy.
– Oferent/Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz spełnienia wymogów higieniczno – sanitarnych serwowanych posiłków i napojów na wynajętym terenie.
 

Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w obsłudze dużych imprez plenerowych.

Informacja o przedmiocie i warunkach konkursu:

Teren Targowiska Miejskiego jest w administrowaniu Gminy Tarczyn, który zostanie użyczony dla Oferenta/Wykonawcy na czas trwania imprezy Dni Tarczyna – 2017 w dniu 01 lipca 2017 r.
 
Gminny Ośrodek Kultury udostępni przedmiotowy teren na wyłączną realizację kompleksowej obsługi gastronomicznej.

 

Żądany termin rozpoczęcia świadczenia w/w usług – dnia 01 lipca 2017 r. od godz. 13.00. do godz. 23.00.

 

Wyłoniony, w drodze konkursu Oferent/Wykonawca, wystąpi z wnioskiem i uzyska zezwolenie Burmistrza Tarczyna na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych (wyłącznie piwa podawanego w kubeczkach plastykowych i opakowaniach aluminiowych).
 
Bez zgody wyłonionego oferenta na terenie wskazanym powyżej nie ma nikt inny zgody na realizację kompleksowej obsługi gastronomicznej.
 
Zalecane jest, wcześniejsze zapoznanie się z terenem i planem lokalizacji punktów gastronomicznych i handlowych oraz rekreacyjnych.
Szczegółowe warunki realizacji zamierzenia określi umowa spisana z Oferentem/Wykonawcą, który wygra konkurs ofert.  
Pozostałe informacje:
Oferty należy składać do dnia 19 czerwca 2017 r. w zamkniętych kopertach na adres Gminny Ośrodek Kultury, J. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn lub w biurze Ośrodka (adres, jak wyżej) z dopiskiem „Dni Tarczyna 2017”
Ponadto na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów i adresami e-mailowymi.

 

Oferta powinna zawierać:

a) nazwę firmy, adres, NIP, telefon,
b) rodzaj asortymentu,
c) ilość stanowisk gastronomicznych,
d) ilość zabezpieczonych miejsc dla uczestników imprezy,
e) cennik menu,
f) oświadczenia o:
– posiadaniu przez Oferenta stosownych uprawnień do prowadzenia działalności gastronomicznej zgodnie z wymogami ustawowymi,
– posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu przez Oferenta potencjału technicznego i osobowego zdolnego do obsługi wyłączności handlowej,
– sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej przyjęcie i realizację obsługi gastronomicznej (w tym sprzedaż napojów alkoholowych) przez Oferenta.

 

O wyborze oferty zadecyduje Komisja powołana przez Dyrektora GOK, biorąc pod uwagę przedstawiony w ofercie zakres świadczonych usług oraz zadeklarowaną kwotę.
 
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r.
 
Organizator przewiduje zawrzeć umowę w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r. z Oferentem/Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

Zadeklarowaną kwotę należy wpłacić gotówką w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. 
Zamawiający pisemnie lub telefonicznie powiadomi Wykonawcę o wyborze jego oferty, miejscu i terminie podpisania umowy.

 

W przypadku identycznych ofert  ostateczna decyzja o wyborze należy do Organizatora.

 

Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań Zamawiającego, zastrzega on sobie możliwość zamknięcia konkursu bez wybrania oferty i zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie podmiotem.

 

Dodatkowych informacji nt. konkursu ofert udziela: Alfred Kohn – dyr. Gminnego Ośrodka Kultury, tel. 606 -281-734, e-mail: gok@tarczyn.pl

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Gminny Ośrodek Kultury

ul. J. Stępkowskiego 17
05-555 Tarczyn
Tel. 22 715 79 62
Dyrektor: Alfred Kohn
e-mail: tarpol4@wp.pl

urząd miejski tarczyn

półmaraton Tarczyn

 

mbc logo

itv piaseczno logo

logo warsztaty fotografii cyfrowej